גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

Armir Lee – Modern Bop

ארכיון תאריך: 30 אוגוסט 2022

משך: שעה ורבע

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות
מופע חו"ל:

ארמיר לי: כוכב ג'אז אמריקאי עולה, במכונת זמן לשנות הזהב של הג'אז וחגיגה לנגני הסקסופון הענקיים: פרקר, קולטריין, סטית', אדרלי ועוד.
 ארמיר גדל ביוסטון, טקסס והוא וירטואוז ברמה הגבוהה ביותר. מהסקסופוניסטים המבריקים והמרגשים ביותר בדור החדש. נגינתו בסקסופון האלט שולחת את המאזינים אל השורשים של הג'אז. הסגנון שלו בהיר, לפעמים אגרסיבי, והוא מתחבר בעיקר למוזיקה משנות ה-1940-60 כמו ביבופ ופוסט-בופ. ארמיר גם שואף להבטיח שהביצוע שלו יהיה לא רק מרשים, אלא גם משמעותי, תוך שימת דגש על הקשר האמיתי שלו עם מסורות הג'אז המקוריות שמגדירות את התפתחותו של הז'אנר במשך מאה שנה.

זה בא לידי ביטוי בתוכנית New York Lights שלו, שחוגגת ענקי ג'אז מהעבר כמו צ'רלי פארקר, סוני סטית', קאנונבול אדרלי, ג'ון קולטריין ועוד רבים. זוהי ממש מכונת זמן שמחזירה אותך לשנות הזהב של הג'אז.

למרות גילו הצעיר, הישגיו של ארמיר לי כוללים פרסים ומלגות בפסטיבלי ג'אז רבים, כולל מכון Thelonious Monk Peer to Peer ו-Jason Moran Jazz Program. עד גיל עשרים היו לו הופעות והקלטות עם מוזיקאים בולטים כמו קני בארון, טרנס בלנשרד, ארון גולדברג, טיה פולר וחברי הג'אז מסנג'רס. לי סיים בהצטיינות את לימודיו במכללת ברקלי למוזיקה עם מלגת הנשיא היוקרתית ביותר. מוכר כאחד הסקסופוניסטים הצעירים המוכשרים ביותר בארצות הברית.

 משתתפים:
ארמיר לי:  סקסופון אלט
איגור חוטינסקי:  גיטרה
דמיטרי טרנוב:  קונטרבס
אדם לב:  תופים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter